Grup 6. Els espais. La classe de P-3

1.Temps:
●Cal fer una proposta d’horari per la classe, caldrà que elaboreu un document d’avantatges i desavantatges.
●S’ha d’elaborar el Cronograma: Distribució de les diferents activitats en el temps (festes que se celebren, reunions de pares, colònies, sortides…) Cal buscar l’exemple d’alguna escola real i millorar-lo. Pensant només en la classe de P3.
●Horari: Distribució de les activitats diàries (horari clàssic) amb una fitxa que indiqui els avantatges i desavantatges de cada un d’ells. Horari de la classe.
●Per exposar a la classe caldrà que feu participar els companys i companyes.
●Cal que investigueu en la web diferents propostes i anar mirant quina és la millor

●Quines són les festes anuals?
●Qunates hores poden estar els nens a l’escola?
●Quan comença i acaba el dia?
●Quines sortides es fan? Quan?
●Quines festes? Qui assisteix?
●Reunions de pares?

RECURSOS EN LÍNEA: 
● Apunts sobre temps i espais:
http://ioc.xtec.cat/materials/FP/Materials/1752_EDI/EDI_1752_M02/web/html/media/fp_edi_m02_u3_pdfindex.pdf


2. Dissenyadors de la classe: 
●Caldrà dibuixar el plànol de la classe, respectant l’escala, contemplant tots els detalls que ha d’incloure. Es podran fer plans més petits per ampliar una zona, si ho creieu convenient. Segurament haurà de poder-se doplegar. 
●S’exposarà en format visual a la classe amb una petita llibreta justificativa del què s’ha fet. 
●Cal posar el m2 de l’estança. 
●Penseu tots els detalls que us agradaria posar en la vostra classe. 
●Cal complir la normativa sobre espais. No oblidis cap espai obligatori 
●S’ha de fer un document justificatiu del disseny 

●Hi ha racons? On? Quins? 
●Hi ha laboratoris? On? Quins? 
●Menjador? Prestatgeries, portes, armaris? 
●Les aules, els serveis, la cuina…. 
●Portes, finestres, calefacció, catifes….

●RECURSOS EN LÍNEA: 
●Decret 282/2006, de 4 de juliol, pel qual es regulen els requisits mínims dels centres d'educació infantil de primer cicle, d'àmbit autonòmic català 
●Reial decret 132/2010, de 12 de febrer, pel qual s’estableixen els requisits mínims dels centres que imparteixen els ensenyaments de segon cicle de l’educació infantil, l’educació primària i l’educació secundària 


3. Dissenyadors dels racons-laboratoris: 
●Caldrà dibuixar el plànol d’un racó i un altre d’un laboratori, respectant l’escala, contemplant tots els detalls que ha d’incloure. Es podran fer plans més petits per ampliar una zona, si ho creieu convenient. Segurament haurà de poder-se doplegar. 
●S’exposarà en format visual a la classe amb una petita llibreta justificativa del què s’ha fet. 
●Cal posar el m2 del racó. 
●Penseu tots els detalls que us agradaria posar en el vostre racó. 
●Cal complir la normativa sobre espais. No oblidis cap espai obligatori 
●S’ha de fer un document justificatiu del disseny 
●Titol del racó o laboratori? 
●Armaris? Catifes? Llibres? Llum?.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada