Tasques

En aquest tema que comencem, la vostra missió consistirà en determinar el temps i els espais de l’Educació Infantil. Tot el que feu haurà d’estar justificat per escrit. Haureu de tenir present constantment el DECRET 282/2006, de 4 de juliol, dels requisits dels centres del primer cicle de l’educació infantil i la teoria de la UF2 del Mòdul MP02 Didàctica de l’Educació Infantil entregada pel professor.
Caldrà realitzar un seguit de tasques sobre els continguts de la Unitat formativa 2, Planificació del temps, l'espai i els recursos a l'EI, del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil. La qualitat de la vostra feina dependrà del procés que hagueu fet servir per treballar.
‪Per tal de realitzar les tasques, haureu de fer equips de cinc o sis persones, segon el grup que trieu. Us repartireu la feina com vulgueu. En acabar el treball, haureu d’exposar a la classe les vostres elaboracions i demostrar que coneixeu en profunditat el que heu fet.
A continuació teniu una breu ressenya de la tasca que cal fer; no obstant, no us oblideu de llegir l'apartat procés on s'especifica un mica més la feina de cada grup. També la podeu llegir en la columna de la dreta.

• ‪El full de ruta més especificat  per a cada grup el trobareu en l’apartat de “procés”.


GRUP 1.  ‪ELS ESPAIS. L’escola bressol:
• ‪Dos dissenyadors del temps a l’escola que faran una proposta de calendari escolar, de cronograma i d’horari per l’escola. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.

Dos dissenyadors del plànol de l’escola que haurà de pensar la distribució de tots els detalls que inclourà l’escola; des del lloc per posar les mostres del dinar als possibles racons, tallers, diaris de classe, exposicions, etc. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.


!No us oblideu de fer primer un esborrany i després passar-lo a net!

 GRUP  2. ELS ESPAIS. La classe de P-0:

• ‪ Un dissenyador del temps a l’escola que farà una proposta de calendari i d’horari de classe, amb les activitats pròpies de cada moment, i el document justificatiu de les propostes.

• ‪ Dos dissenyadors del plànol de la classe que haurà de pensar la distribució de tots els detalls que inclourà. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.

Dos dissenyadors dels racons/tallers de la classe que hauran de pensar la distribució de tots els aspectes que inclourà els detalls que calguin. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.


!No us oblideu de fer primer un esborrany i després passar-lo a net!

‪ GRUP  3. ELS ESPAIS. La classe de P-1:

• ‪ Un dissenyador del temps a l’escola que farà una proposta de calendari i d’horari de classe, amb les activitats pròpies de cada moment, i el document justificatiu de les propostes.

• ‪ Dos dissenyadors del plànol de la classe que haurà de pensar la distribució de tots els detalls que inclourà. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.

Dos dissenyadors dels racons/tallers de la classe que hauran de pensar la distribució de tots els aspectes que inclourà els detalls que calguin. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.

!No us oblideu de fer primer un esborrany i després passar-lo a net!

GRUP 4. ELS ESPAIS. La classe de P-2:‪ 

Un dissenyador del temps a l’escola que farà una proposta de calendari i d’horari de classe, amb les activitats pròpies de cada moment, i el document justificatiu de les propostes.

• ‪ Dos dissenyadors del plànol de la classe que haurà de pensar la distribució de tots els detalls que inclourà. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.

Dos dissenyadors dels racons/tallers de la classe que hauran de pensar la distribució de tots els aspectes que inclourà els detalls que calguin. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.

!No us oblideu de fer primer un esborrany i després passar-lo a net!

GRUP 5.  ‪ELS ESPAIS. L’escola d'educació Infantil (P3, P4 i P5):
• ‪Dos dissenyadors del temps a l’escola que faran una proposta de calendari escolar, de cronograma i d’horari per l’escola. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.

• Dos dissenyadors del plànol de l’escola que haurà de pensar la distribució de tots els detalls que inclourà l’escola; des del lloc per posar les mostres del dinar als possibles racons, tallers, diaris de classe, exposicions, etc. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.

!No us oblideu de fer primer un esborrany i després passar-lo a net!

GRUP 6. ELS ESPAIS. La classe de P-3:‪ 

• Un dissenyador del temps a l’escola que farà una proposta de calendari i d’horari de classe, amb les activitats pròpies de cada moment, i el document justificatiu de les propostes.

• ‪ Dos dissenyadors del plànol de la classe que haurà de pensar la distribució de tots els detalls que inclourà. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.

• Dos dissenyadors dels racons/tallers de la classe que hauran de pensar la distribució de tots els aspectes que inclourà els detalls que calguin. Caldrà elaborar el document justificatiu de les propostes.


!No us oblideu de fer primer un esborrany i després passar-lo a net!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada